In deze training leer je een stevige basis om met reviews en testimonials aan de slag te gaan
Je kan nog zo zeker zijn van jezelf, je kunde, je expertise ...
als dat niet bevestigd wordt door je klanten, kan het moeilijk zijn om nieuwe potentiële klanten daar ook van te overtuigen. Als je daarnaast ook in het achterhoofd houdt dat mensen je eerst online opzoeken voor ze met je in zee gaan, is het duidelijk: zorg ervoor dat je Social Proof bent online.
Verzamel reviews en klantengetuigenissen op Facebook, LinkedIn, Google My Business, je website, noem maar op.
Hoe begin je eraan, hoe zorg je ervoor dat je klanten dit niet als een opgave zien of zich verplicht voelen en hoe zit het technisch in elkaar?
In deze training leer je een stevige basis om met reviews en testimonials aan de slag te gaan
Opbouw:
Wat is een review, testimonial of klantengetuigenis? (15 minuten)
De verschillende kanalen (45 minuten)
Hoe vraag je een klantengetuigenis aan je klanten? (30 minuten)
Slides + overzicht met tips + enkele templates om getuigenissen aan klanten te vragen