Meer klanten werven met internet

Digitale marketing strategie: opleiding, start 6/3/2020

Wil je meer klanten werven met internet? Zit je echter vast hoe je dit concreet uitvoert? Investeer in jezelf en in een kernachtige praktische opleiding.

Digitale marketing strategie - opleidingDigitale marketing strategie - effen het pad voor jouw ideale klantDigitale marketing strategie - Weet wat te zeggen op internetDigitale marketing strategie - Zorg dat je waarde levertDigitale marketing strategie - Ken de te zetten stappenDigitale marketing strategie - Kurt Kerkaert geeft het beste les met een goede kop koffie erbij

Bereik meer klanten en meer omzet met internet

Wil jij meer ideale klanten en meer omzet bereiken met internet? Wil je dat bezoekers sneller klanten worden? Scoor online met een duidelijke digitale marketing strategie. Laat je website hoger scoren in Google en werf meer klanten. Hoe bereik je meer klanten met social media? Weet wat te vertellen aan je klanten. Leer meten wat werkt. Kortom, bereik meer klanten en meer omzet met internet.

Meer klanten in 6 stappen:

1. Hoe goed ken jij jouw ideale klanten? En hoe trekt je onderneming als merk die ideale klanten aan?

Hoe maak je duidelijk aan je klant waar jouw onderneming voor staat? Welke unieke ervaring lever jij? Hoe lost jouw dienst of product de problemen van je klanten op? Hoe precies ken je jouw klanten? Weet je hoe je jouw klant het best omschrijft? De kennis van jouw merk en jouw ideale klantengroep vormt de basis van jouw digitale marketing strategie.

Leer de focus leggen op jouw ideale klanten, de fans van jouw merk.

2. Hoe scoren met strategie?

Hoe zorgen alle digitale onderdelen er voor dat je meer klanten bereikt? Met een duidelijke digitale marketing strategie zorg je er voor dat alles gesmeerd samenwerkt. Hoe vorm je bezoekers om tot betalende klanten? Hoe groeit de waarde die je levert uit tot interesse in jouw diensten of producten? Hoe effen je het pad voor jouw klanten?

Met deze opleiding bouw je een strategische structuur waarmee je jouw klanten waarde geeft en overtuigt van jouw waarde.

3. Hoe komt je website hoger in Google?

Laat je website hoger scoren in Google en werf meer klanten. Organiseer jouw website zodanig dat bezoekers de weg vinden naar jouw waarde (lees: producten of diensten). Verzamel meer leads met je website. Jouw website groeit uit tot een klantenmagneet. Zorg dat je website gevonden wordt door zoekmachines. Google zal weten dat jij het beste antwoord geeft op de vragen van je klanten.

In de opleiding leer je jouw website beter organiseren waardoor je hoger scoort in Google.

4. Hoe bereik je meer klanten met boeiende waardevolle verhalen?

Wil je weten wat je kan vertellen? Hoe bepaal je welke informatie waardevol is en welke niet? Waar vind je inspiratie voor de inhoud van jouw berichten en jouw verhalen? Leer met een marketing mindset kijken naar de wereld en zie overal verhalen opduiken.

De opleiding leert je verhalen ontdekken die voor jouw ideale klanten aantrekkelijk zijn.

5. Hoe zet je social media en email in en bouw je een band met jouw ideale klanten?

Hoe gebruik je email, Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube en alle andere sociale media? Hoe zorgt social media samen met email voor een constante instroom van nieuwe leads naar jouw website? Leer een band opbouwen met jouw klanten via social media en email. Hoe kies je de juiste kanalen? Hoe kies je welke berichten je plaats op social media en in welke vorm?

Leer een band bouwen met je klanten via email en social media en wijs de weg naar je website

6. Meten om te weten wat werkt

Krijg inzicht in de werking van jouw digitale marketing machine. Leer bijsturen zodat jouw inspanningen meer en beter opleveren. Baseer je niet op je buikgevoel, maar op duidelijke data. Met de juiste meetpunten krijg je snel zicht op wat werkt en wat niet werkt. Leer. Pas aan. Evalueer. Herhaal.

Met de opleiding leer je gericht kijken naar de juiste data en weet je wat werkt.

    Jouw trainer van dienst is Kurt Kerkaert.

    Kurt volgde opleidingen in videoproductie (Syntra West), websites bouwen, beeldbewerking (Photoshop) en recent nog de opleiding Digitale Marketing aan de Brugge Business School. Hij kreeg er les van experten in het vakgebied. Kurt investeert voortdurend tijd in opleidingen, zelfstudie en eigen ervaring om de vinger aan de pols houden. De digitale wereld staat nooit stil.

    KISS

    Hoewel je overal informatie vindt over digitale marketing (ook wel internet marketing of online marketing genoemd), is het niet evident om door de bomen het bos nog te zien. Leer inzien waar jij je best op focust. Via heldere en begrijpbare taal maakt Kurt Kerkaert het ingewikkelde graag simpel. Hij is enorme fan van het KISS-principe. Keep It Simple and Smart.

    KISS: Keep it Simple and Smart

    Samengevat

    Dag 1: vrijdag 6 maart 2020

    • Mijn merk en mijn klanten
      Leer hoe je het best inzicht krijgt in jouw klanten en jezelf. En waarom dit nuttig is voor marketing.
    • Scoren met strategie
      Schiet niet langer in het wilde weg, maar zet enkel stappen naar het bereiken van jou mensen.

    Dag 2: Vrijdag 13 maart 2020

    • Jouw website als digitale draaischijf
      Organiseer jouw website als centrale verkoopplaats en scoor hoger in Google.
    • Weten wat je wil vertellen
      Maak kennis met een specifieke aanpak om inhoud te selecteren en te verspreiden. Hoe doe je dit het best?

    Dag 3: Vrijdag 20 maart 2020

    • Kanalenkennis: Social media en Email
      Wil je weten wat je best en wel en ook wat je best niet doet op social media? En hoe je email best inzet?
    • Meten is weten
      Wil je dat elke stap die je zet nuttig is? Krijg inzicht in je acties door de juiste meetapparatuur op de juiste plaats te zetten.

    Interesse?

    Zin om hier meer rond te weten? We begeleiden je hierin praktisch met een perfecte selectie van tips en tricks waar jij onmiddellijk de vruchten van kunt plukken.

    Waarom volg je beter een opleiding?

    • Duidelijke stappenplannen
    • Sneller resultaat
    • Minder tijd nodig dan zelfstudie

    Praktisch

    Programma

    Leer in 3 vrijdagen meer klanten werven met internet.

    6 maart 2020, 9u-17u

    • Mijn merk en mijn klanten
    • Scoor met Strategie

    13 maart 2020, 9u-17u

    • Jouw website als digitale draaischijf
    • Weten wat je wil vertellen

    20 maart 2020, 9u-17u

    • Kanalenkennis: Social media en Email
    • Meten is weten

    Waar?

    Officenter Aalst
    Ninovesteenweg 198
    9320 Erembodegem (Aalst)

    Investering?

    1500 euro (ex BTW)

    • boeiende opleiding
    • verzorgde broodjeslunch
    • syllabus
    • alle didactische materiaal

    Deze opleiding komt voor subsidie met KMO-portefeuille in aanmerking.

    Je bent welkom vanaf 8u30.

    Ik investeer in mezelf en kies voor de opleiding "Digitale marketing strategie".

    Ja, Ik wil meer klanten werven met internet