Opleiding golden circle

Golden circle

Hoe creëer je loyale klanten en werknemers?


Vertellen waarom je iets verkoopt

in plaats van te verkondigen wat je verkoopt.

Bedrijfscultuur

Waarden, medewerkers, bestaansreden, ...

Bikkelharde concurrentie

Met communicatie de baas kunnen.


Communicatie levert recurrente klanten op

De concurrentie wordt bikkelhard. Hoe maak je als bedrijf het verschil tegenover de concurrentie? Hoe creëer je loyale klanten en werknemers?

 

De meeste bedrijven verkondigen wat ze verkopen. De kracht zit in te vertellen waarom je iets verkoopt. Mensen kopen op gevoel.

Doelstellingen van de opleiding 'golden circle'

  • Deelnemers onderzoeken en evalueren huidige communicatie van bedrijven.
  • Deelnemers zoeken naar de bestaansreden van hun bedrijf.
  • Deelnemers formuleren de bestaansreden.
  • Deelnemers formuleren hun waarden.
  • Deelnemers leren loyale klanten en werknemers creëren.

Inhoud van de cursus

  1. Huidige campagnes evalueren.
  2. Deelnemers bekijken de boodschap van hun bedrijf naar de buitenwereld.
  3. Deelnemers leren hoe ze loyale klanten en loyaal personeel maken.
  4. Ontdekking van de waarom vraag.
  5. Waarom in communicatie.
  6. Rationaliteit vs emoties.
  7. Waarden van het bedrijf.
  8. Belang van gemotiveerde werknemers.
  9. Bedrijfscultuur.
  10. Personeelsbeleid.
  11. Waarom-mensen hebben hoe-mensen nodig.

Methodologie

  • Theorie .
  • Praktische voorbeelden.
  • Oefeningen.

Mogelijke afwijkingen

  • Geen.

Evaluatie

  • De cursisten krijgen praktische oefeningen om in team te evalueren.

1 volledige dag

+ 2 opvolgsessies

info opleidingen wisl

Inschrijvingsformulier Golden Circle

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


De trainer

Christel Sonck

Na een gevarieerde carrière bij verschillende multinationals en in het onderwijs heeft Christel beslist om zelf ondernemer te worden. Dit was aanvankelijk een parcours met veel zijwegen. Uiteindelijk luisterde ze toch naar haar hart. Christel begeleidt vrouwen om aan het stuur van hun leven te staan. Anderzijds integreert ze haar passie in haar werk. Ze coacht met honden en ze leert mensen de taal van de hond. Want honden zijn als het ware een spiegel voor ons. Haar trainingen zijn steeds ervaringsgericht.

 

Meer informatie over Christel krijg je door hier te klikken.

Praktische informatie

  • De cursus duurt een volledige dag. Nadien zijn er 2 opvolgsessies (telkens 's avonds).
  • We beginnen om 9 uur stipt en houden er 's avonds rond 18 uur mee op.
  • De prijs voor deze opleiding bedraagt € 450 (ex BTW). Is inbegrepen: water, koffie, versnaperingen en verzorgde broodjeslunch op de middag.

Prijs = € 450 (ex BTW) voor deze opleiding, met inbegrip van

  • water, koffie en versnaperingen,
  • een verzorgde broodjeslunch op de middag
  • een syllabus
  • alle didactische materiaal

Deze opleiding komt voor subsidie met KMO-portefeuille in aanmerking (voor meer info, klik op het onderstaande logo).

Dienstverlener voor de KMO-portefeuille

Deel onze website met je vrienden en relaties op de onderstaande media


coworking - persoonlijke groei - professionele groei - vergaderruimtes

WISL, Stationstraat 62, 8700 Tielt

+32 (0)51 67 01 50 - info@wisl.be - www.wisl.be

Dienstverlener voor de KMO-portefeuille