Opleiding communicatie en branding

Communicatie & branding

How to make future lovemarks?


Positioneer je bedrijf, je merk

En leren de noodzakelijke elementen en stappen kennen.

Storry telling

Het belang ervan.

Met individuele begeleiding


Bouw een sterk merk op

How to make future lovemarks?

 

In deze intense 1 dag workshop leren communicatiemanagers wat de noodzakelijke elementen en stappen zijn om je als bedrijf duidelijk te positioneren en je communicatie professioneel te stroomlijnen. Je leert hoe je bedrijf of organisatie toekomstgericht kan communiceren en hoe je jouw identiteit kan laten stralen.(Keywords: brand ID, je rode draad, lovemarks, your why, data-driven communicatie, the online funnel, storify, … ).

Doelstellingen van de opleiding 'communicatie & branding'

  • een duidelijke merkvisie.
  • de verschillende elementen leren kennen voor toekomstgerichte communicatiestrategie en merkpositionering.
  • instrumentaria en methodes leren kennen om eenduidig te communiceren.

Inhoud van de cursus

  1. merkpositionering.
  2. brand ID?
  3. de essentie van je verhaal?
  4. Wat is het belang van story telling?
  5. Wat is de (online) funnel.
  6. Wat is data-driven communicatie.

Methodologie

  • theorie aan de hand van presentatie
  • actieve workshops en oefeningen
  • groepsparticipatie en presentaties
  • individuele begeleiding

Mogelijke afwijkingen

  • Geen.

Evaluatie

  • Geen.

1 volledige dag

+ 2 opvolgsessies

info opleidingen wisl

Inschrijvingsformulier Merkpaspoort

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


De trainer

Filip Bullens

Filip Bullens is strategische communicatiecoach voor klanten en creatieve directeur van Cojak. Filip is strategische en creatieve duizendpoot. Ruim 20 jaar doktert hij gerichte communicatie strategieën uit en koppelt hij deze aan creatieve uitwerking en branding.

 

Meer informatie over Filip krijg je door hier te klikken.

Praktische informatie

  • De cursus duurt een volledige dag. Nadien zijn er 2 opvolgsessies (telkens 's avonds).
  • We beginnen om 9 uur stipt en houden er 's avonds rond 18 uur mee op.
  • De prijs voor deze opleiding bedraagt € 450 (ex BTW). Is inbegrepen: water, koffie, versnaperingen en verzorgde broodjeslunch op de middag.

Prijs = € 450 (ex BTW) voor deze opleiding, met inbegrip van

  • water, koffie en versnaperingen,
  • een verzorgde broodjeslunch op de middag
  • een syllabus
  • alle didactische materiaal

Deze opleiding komt voor subsidie met KMO-portefeuille in aanmerking (voor meer info, klik op het onderstaande logo).


Deel onze website met je vrienden en relaties op de onderstaande media


coworking - persoonlijke groei - professionele groei - vergaderruimtes

WISL, Stationstraat 62, 8700 Tielt

+32 (0)51 67 01 50 - info@wisl.be - www.wisl.be

Dienstverlener voor de KMO-portefeuille