Potentieel Bepaling

Het is belangrijk om de behoeftes van een klant in kaart te brengen vooraleer met een gericht voorstel te komen.

Wat is het potentiëel van mijn klant? Wat toegankelijk potentiëel en wat is niet toegankelijk?

 

Korte, middellange en langetermijn potentiëel toegankelijke sales realiseren.

 

In deze workshop leert u aan de hand van juiste vraagstelling het potentieel van uw klant in kaart brengen en actieplannen op te stellen om een lange termijn relatie met uw klant op te bouwen.

  


Resultaat

  • Na deze opleiding ben je in staat om de behoeftes van jouw potentiële klanten in kaart te brengen. 

Wat krijg je te zien?

  • Waar situeert de zaak zich?
  • Wie zijn de klanten van mijn klant?
  • Hoe werkt de klant?
  • Hoe ziet zijn dag eruit?
  • Wie zijn zijn leveranciers en waarom?
  • Hoe benadert de klant zijn klanten?

 


Praktisch

 € 550 (ex BTW) voor deze opleiding, met inbegrip van: 

  • water, koffie en versnaperingen,
  • een verzorgde broodjeslunch op de middag
  • een syllabus
  • alle didactische materiaal

Na de opleiding kan je gratis advies krijgen op de expertenavonden.

 

Deze opleiding komt voor subsidie met KMO-portefeuille in aanmerking


Contact en advies

Neem contact op met de opleidingsadviseur:

Franky Stevelinck

  • Zaakvoerder FJH-Consulting
  • Docent aan Syntra West
  • Medewerker Topwijnen.be