Ken uw klant

Na deze opleiding ben je in staat om behoefte te creëren door interesse te tonen.

Uw klant kennen betekent niet dat u zijn naam kent (wat wel meegenomen is uiteraard).

 

Hoe meer u weet over hoe uw klant werkt, hoe hij denkt, wat voor hem belangrijk is, hoe zijn dagindeling eruit ziet enz.... des te beter u in de mogelijkheid bent om individugerichte voorstellen te doen. Bvb een klant die vernieuwend denkt iets voorstellen "dat al héél lang bestaat" is geen goed idee. 

 

In deze workshop leert u de klant " lezen" door vraagstelling en het tonen van interesse in wat hij doet.

  


Resultaat

  • Doel is hier niet om de naam van uw klant te kennen maar vooral om behoefte te creëren door interesse te tonen.

Wat krijg je te zien?

  • Wie is mijn klant?
  • Wat is belangrijk voor hem?
  • Wat wil ik weten?
  • Welk type klant heb ik voor mij?
  • Hoe stel ik het voor?
  • Hoe overtuig ik de klant dat ik de beste keuze ben?
  • Omgaan met tegenkantingen?
  • Hoe stel ik rechtstreekse vragen zonder pusherig over te komen?
  • Hoe overtuig ik de klant te luisteren?
  • Wie stuurt het gesprek?

U leert elk aan de hand van rollenspelen en interactieve deelname.

 

Methodologie

  • Theorie
  • Praktische voorbeelden
  • Rollenspelen
  • Oefeningen

Praktisch

Prijs = € 550 (ex BTW) voor deze opleiding, met inbegrip van: 

  • water, koffie en versnaperingen,
  • een verzorgde broodjeslunch op de middag
  • een syllabus
  • alle didactische materiaal

Na de opleiding kan je gratis advies krijgen op de expertenavonden.

 

Deze opleiding komt voor subsidie met KMO-portefeuille in aanmerking


Contact en advies

Neem contact op met de opleidingsadviseur:

Franky Stevelinck

  • Zaakvoerder FJH-Consulting
  • Docent aan Syntra West
  • Medewerker Topwijnen.be