De 8 Stappen van het professioneel klantengesprek (2 daagse-opleiding)

We gaan dieper in op het sluiten van de deal (het eigenlijke doel van het klantengesprek).

  • Bedoeld voor mensen die 'on the field' werken of op regelmatige basis klanten op locatie bezoeken
  • Eveneens een perfecte tool om klanten die je uitnodigde, goed voorbereid te ontvangen.
  • Hier komen het KISS principe, SIMAC en ASPIRE principe aan bod

Om deze workshop te volgen is het aangewezen ( maar niet noodzakelijk) de communicatievaardigheden te hebben gevolgd.

 

8-STEPS goed toegepast? Resultaat gegarandeerd !

 


Resultaat

Na de cursus ben je in staat om een bezoek zodanig voor te bereiden dat je zelfzeker en S.M.A.R.T. jouw klant kan bezoeken of ontvangen. 

Wat krijg je te zien?

  • Voorbereiding
  • Kennismakingsfase (opening)
  • Behoeftenanalyse
  • Demonstratiefase
  • Argumentatiefase
  • Bezwaren behandelen
  • Koopsignalen detecteren en behandelen
  • Afsluitfase

U leert elk van de acht stappen uitvoeren aan de hand van rollenspelen en interactieve deelname.

 

Elke stap wordt duidelijk besproken op maat van uw doelgroep.

DAG 1 (van 09:00 tot 16:30)

  • De eerste 5 stappen van het klantengesprek

DAG 2 (van 09:00 tot 16:30)

  • Voormiddag: de 3 vervolgstappen van het klantengesprek en conclusies
  • Namiddag: communicatietechnieken en rollenspelen

Praktisch

Prijs = € 1.100 (ex BTW) voor deze opleiding, met inbegrip van: 

  • water, koffie en versnaperingen,
  • een verzorgde broodjeslunch op de middag
  • een syllabus
  • alle didactische materiaal

Na de opleiding kan je gratis advies krijgen op de expertenavonden.

 

Deze opleiding komt voor subsidie met KMO-portefeuille in aanmerking


Contact en advies

Neem contact op met de opleidingsadviseur:

Franky Stevelinck

  • Zaakvoerder FJH-Consulting
  • Docent aan Syntra West
  • Medewerker Topwijnen.be