Focus on the customer

2 dagen training, 2 opvolgingsavonden, actieve begeleiding nadien + genereren van concrete leads

Hoe breng je nu je product aan de man?

 

Via een praktische sales-training geven wij jou tips en tricks om het sales-proces succesvol te laten verlopen en duurzame klantenrelaties op te bouwen.

 

Naar zichzelf durven kijken én van zelfkennis de focus op de klant leggen, kan hierin een krachtige meerwaarde bieden! Focus on the customer!

 

We brengen volgende zaken in kaart:

 

  1. Het onderscheid tussen een verkoper en een topverkoper
  2. Zelfkennis: Wat zijn jouw sterktes en valkuilen? 
  3. Hoe kan je binnentreden in de wereld van jouw klant
  4. Betekenis van hoe en wat de klant zegt, doet en voelt
  5. Hoe kan je een vertrouwensrelatie opbouwen met je klant? 
  6. Lichaamstaal en hoe we van daaruit communiceren

 

Na deze tweedaagse opleiding volgen er nog twee vervolgavonden. Tijdens die avonden houden we een follow-up en gaan we doelgericht samen met jou kijken wat al lukte en waarin je nog verder kan bijsturen.

 

Samen met jou kunnen we een plan begeleiding 'in the field' uitwerken.

 

 

Heb je nood aan leads, warme contacten, dan helpen we je daarbij.


Resultaat

  • Na de opleiding zijn je contactuele vaardigheden ontwikkeld om het vertrouwen van klanten te winnen en zo duurzame klantenrelaties op te bouwen.
  • Je bent je bewust van de eerste indruk die je maakt op potentiële klanten.
  • Bewustwording van het effect van communicatie met je klant.
  • Aanscherpen van je empathisch vermogen.

Wat krijg je te zien?

  • Verbale en non-verbale communicatie - Lichaamstaal 
  • Zelfkennis en -motivatie als krachtbron 
  • Opbouwen vertrouwensrelatie
  • Klantentypologieën en hun communicatiestijlen
  • Het psychologisch traject van de kopende klant

 

Methodologie

  • Ervaringsgericht doceren.
  • Training wordt aangepast op aanvraag van de klant naargelang de sector of de producten/diensten die de klant dient te verkopen.
  • 2 dagen training, 2 opvolgingsavonden, een coachingtraject en lead generation.

Praktisch

 € 550 (ex BTW) voor deze opleiding, met inbegrip van: 

  • water, koffie en versnaperingen,
  • een verzorgde broodjeslunch op de middag
  • een syllabus
  • alle didactische materiaal

Na de opleiding kan je gratis advies krijgen op de expertenavonden.

 

Deze opleiding komt voor subsidie met KMO-portefeuille in aanmerking


Contact en advies

Neem contact op met de opleidingsadviseur:

Frank Stekelorum

De expertisedomeinen van Frank:

  • Verzekeringen
  • Bank - Financieel
  • Boekhouding
  • Sales via distributeurs en agenten
  • International Sales
  • Design Management
  • Algemeen Management