Digitale Marketingstrategie

Ken je middelen en scoor online

Je hebt een dienst, product of service. Dat is al een goed begin. En hoe zorg je dat de wereld dit weet? Dat doe je tegenwoordig digitaal. Als je zoekt op internet naar mogelijke stappen zijn er zo veel mogelijkheden.

 

Wat is nu de beste aanpak? Wat is nu de beste strategie? Want je hebt natuurlijk geen zeeën van tijd. Het werk moet ook nog gebeuren. Welke kanalen zijn voor jouw het meest efficiënt en hoe voer je de marketing dan uit? Hierop krijg je een antwoord in deze opleiding. Je krijgt een figuurlijke spiegel voorgehouden om jouw waarde aan de maatschappij helder te formuleren.

 


Resultaat

  • Je verkrijgt een duidelijke kijk op wie jouw gewenste klanten zijn.
  • Je onderzoekt je markt.
  • Je maakt teksten die jouw waarde benoemen.
  • Je giet dit allemaal in een strategie waarmee je online in de kijker komt.

Wat krijg je te zien?

  • Branding
  • Marktanalyse en persoonlijke analyse via SWOT
  • Oefening: analyse via Google Trends
  • Personas: Ken uw klant.
  • Laat mensen over je spreken
  • Content kalender
  • Meten is weten
  • Digitale marketing toolkit: 
  • Website
  • Social
  • Email
  • Video

 

Methodologie

 

  • Theorie
  • Groepsoverleg
  • Praktische toepassingen

Praktisch

 € 550 (ex BTW) voor deze opleiding, met inbegrip van: 

  • water, koffie en versnaperingen,
  • een verzorgde broodjeslunch op de middag
  • een syllabus
  • alle didactische materiaal

Na de opleiding kan je gratis advies krijgen op de expertenavonden.

 

Deze opleiding komt voor subsidie met KMO-portefeuille in aanmerking


Contact en advies

Neem contact op met de opleidingsadviseur:

Kurt Kerkaert

Binnen WISL 

Digitale marketing van de professionele cursussen

 

Buiten WISL 

Passievolle partner van Marilyn. 

Stimulerende papa van Lieze. 

Zaakvoerder Mediaha digitale marketing www.mediaha.be

Ergotherapeut in de geestelijke gezondheidszorg 

Amateurtoneelspeler 

Whiskyliefhebber 

Levensgenieter