Commercieel telefoneren

Na deze opleiding ben je in staat om een inkomend telefoongesprek te voeren, een uitgaand telefoongesprek te voeren en niet te vergeten een deal te sluiten.

In een 1-2-1 gesprek face to face is body language zeer belangrijk.

 

Echter tijdens een telefoongesprek ( inkomend of uitgaand ) ziet men je niet.

 

Niettemin is hier de body language minstens even belangrijk maar de focus ligt anders.

 

 In deze workshop leert u aan de hand van tal van voorbeelden en rollenspelen hoe u efficiënt een telefoongesprek kunt voeren . 

 


Resultaat

  • Je leert efficiënt een inkomend telefoongesprek te voeren
  • Je leert efficiënt een uitgaand telefoongesprek te voeren
  • Je leert een deal sluiten

Wat krijg je te zien?

  • Leren efficient vragen te stellen
  • De eigenlijke vraag / klacht van de klant detecteren
  • Non verbale houding tijdens telefoongesprekken
  • Wat kan er misgaan
  • Wat zijn storende elementen
  • Waar en hoe telefoneren
  • Time frame

U leert elk aan de hand van rollenspelen en interactieve deelname.

 


Praktisch

Prijs = € 550 (ex BTW) voor deze opleiding, met inbegrip van: 

  • water, koffie en versnaperingen,
  • een verzorgde broodjeslunch op de middag
  • een syllabus
  • alle didactische materiaal

Na de opleiding kan je gratis advies krijgen op de expertenavonden.

 

Deze opleiding komt voor subsidie met KMO-portefeuille in aanmerking


Contact en advies

Neem contact op met de opleidingsadviseur:

Franky Stevelinck

  • Zaakvoerder FJH-Consulting
  • Docent aan Syntra West
  • Medewerker Topwijnen.be